McCANN to współczesna agencja reklamowa, należąca do sieci największych, najbardziej zintegrowanych agencji na świecie, znanych jako McCANN Erickson Worldwide. Jest ona autorem tak znanych kampanii, jak m.in. najbardziej utytułowana w historii festiwalu w Cannes „Dumb Ways to Die”, MasterCard „Priceless”, czy stworzona na potrzeby Coca-Coli – kampania kreująca współczesny wizerunek Świętego Mikołaja.

Specjalizujemy się w budowaniu i wspieraniu marek za pomocą zarówno reklamy tradycyjnej, jak i nowoczesnych technologii. Mamy dostęp do wiedzy, raportów, badań, opisów kampanii, narzędzi, a przede wszystkim – ludzi z innych biur na całym świecie, których wysoka specjalizacja w konkretnych branżach, takich jak m.in. FMCG, bankowość, ochrona zdrowia, i globalne spojrzenie są niezwykle ważnym elementem naszych strategii. Dla naszych klientów tworzymy strategie obecności ich marek w social mediach, a także realizujemy kompleksowe projekty z wykorzystaniem kreacji i rozwiązań mobilnych. Specjalizujemy się w: kampaniach i obecności w Internecie, rozwiązaniach mobilnych, social mediach, analityce i planowaniu, e-commerce, mailingach, performance. Dzięki tej współpracy, mamy duże możliwości wymiany wiedzy, szukania inspiracji i poszerzania naszych lokalnych horyzontów.

W swojej pracy kierujemy się mottem „Truth Well Told”, które pozwala nam wykraczać poza utarte schematy i budować komunikację z innej, szerokiej perspektywy.

 

Klienci: Wojciech.Borowski@mccannworldgroup.pl
Kreacja: Marcin.Sosinski@mccannworldgroup.pl, Bartek.Klimaszewski@mccannworldgroup.pl