Onet wybiera agencję McCann & MRM

Onet, lider polskiego rynku internetowego, wybrał agencję kreatywno-strategiczną McCann & MRM do zbudowania strategii komunikacji marki w Polsce.

Onet S.A., lider polskiego rynku internetowego, powierzył agencji McCann & MRM opracowanie strategii komunikacji marki 3600 na rynku, w tym przygotowanie koncepcji kreatywnej.

„Onet chce budować pozytywne wartości, rozwijać istniejący potencjał i inspirować do aktywnego działania, które będzie miało pozytywny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość. Wierzę, że doświadczenie, wiedza i kreatywność zespołu McCann & MRM wpłyną na pozytywny charakter i odświeżenie wizerunku marki Onet. McCann
to wiodąca agencja koncepcyjno-kreatywna w Polsce, dlatego zdecydowaliśmy się na powierzenie jej prac związanych ze wzmacnianiem pozycji naszej marki na rynku, w tym zbudowanie strategii komunikacji 3600
i zaplanowanie kreacji do wszystkich naszych najbliższych działań”
– powiedziała Olga Korolec, Dyrektor Marketingu Grupy Onet-RAS Polska.

„Jesteśmy niezmiernie dumni z faktu, że lider polskiego rynku internetowego, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce obdarzyła nas zaufaniem przy realizacji tak ważnego zadania, jakim jest zbudowanie strategii komunikacji i w efekcie – wzmocnienie pozycji Onet na naszym rynku” – powiedział Wojciech Borowski, Prezes Zarządu McCann Worldgroup.

Agencja została wyłoniona na drodze przetargu. Współpraca ma charakter długoterminowy.